Moj Omiljeni Restoran Kineske Hrane U Novom Sadu

Zdravo svima, pre svega zelim da Vam kazem da ce blog ici u "fashion" smislu kao i pre, ali ovaj post je meni za dusu.Kada sam razjasnio da ce blog kao i pre ici u fashion smislu mozemo krenuti na ovaj.Jedna od cinjenica je ta da bih ja moga da zivim na kineskoj hrani i da to jedem do kraja zivota.Preporucicu Vam jedan od najboljoj kineskih restorana u Ns, bio sam u skoro svim kineskim restoranima u Ns-u ali ovaj mi je omiljeni.























Pre svega ovaj post pisem jel je sledeca subota polednja subota koja ima svedski sto, uz to se podrazumeva da platite 880 dinara i mozte jesti 2h neogranocenom.Stvarno kul zar ne?Ali ova akcija traje jos sledecu subotu i mozda ce opet biti aktivna od zime.Ali vikendom imate popust od 10% na jela sa menija, a cene su pristojene.



























Sto se tice konobara stvarno sve reci hvale jednom recju iskusni su u poslu u kojem
 rade.Samo da napomenem ja u ovaj restoran idem vec 2 godine i imam samo reci hvale.Takodje bitna stvare je ta da ovaj restoran drze kinezi tako da su recepti pravi kineski.O pogledu iz restorana nemam sta da pricam.Restoran se nalazi na 4 spratu trznog centra La Sorella.Iz restorana se cak i vidi Petrovaradinska Trvrdjava.
Sve preporuke za ljubitelje kineske hrane.

Za jos informacija ovde Vam  je njihova web sajt: New Hong Kong Sajt

Коментари