Favorite Watch .



Hello,first I want to say that on Saturday is outtfit post on my blog.Watch can be viewed HERE. What do you think about this watch,write in comment.Enjoy in photos.

Dobro veče svima (u zavisnosti kad mozda Vam bude dan, jutro ili...) Znam da sam u prethodnom postu rekao da će danas ići outfit post ali danas nisam imao fotografa.Tako da u subotu ocekujte outfit post.Znam da sam ovaj sat već "promovisao" na blogu ali jednostavno sam ga jako zavole i morao sam da napravim poseban post o njemu.U sledećim recenicama cu malo opširnije pisati o njemu.Sat je dakle vodotporan i sa njim mozete da ronite, plivate, kupate se i sl.Ako nekog bas zanima sat ima 20 bara sto znaci da moze da se roni sa njim do 20m dubine ili cak i vise, ali ne verujem da ćete ici tako duboko.Ja sat imam skoro mesec dana i nisam proučio sve njegove funkcije koje poseduje što znaci da ih ima dosta.Meni se na satu najviše sviđa boja i dizajn i ako sam se dvoumio između drugog modela.Zamalo da zaboravim sat takođe poseduje i lampicu koja sija u mraku.Ako nekog nesto vise zanima o ovom satu posetite Bomar sajt (Kliknite Ovde da odete do sajta) i tamo mozete videti cenu itd...








Коментари

Постави коментар