Cemu sluze suze.

Sigurno ste se bar jednom u zivotu zapitali cemu sluze suze,ja sam malo u glavi razmisljao o tome i dosao sam do jednostavnog odgovora.Vecina nas zna da place iskljucivo samo u teskim zivotnim situacijama dok se ponekad desi da se zaplace od istinske srece.


Ja sam nasao odgovor u svojim mislima pa on glasi:Nebitni ljudi nisu vredni Vasih suza jel u 99,9 posto slucajeva oni se time hrane i uzivaju u vasim suzama,posto se i meni desilo par puta da moje suze liju za nebitnim osobama ja sam shvatio da NE ZELIM I NEĆU da gubim suze iz mog tela.Znam da ce ovo nekima da zvuci na primer uh sada cu ja ovo sebi da utubim u glavu i necu vise plakati.



Znaci NE suze treba da koristimo u ovim situacijame sve ostale situacije nisu vredne nasih suza:Dolazak Vama drage osobe vecina nas ce tada upotrebiti suze,kada polozite ispit/test,kada otputujete na zeljenu destinaciju,kada uspete nesto sto jako dugo zelite.....I da ne nabrajam jel pred postavljam da sam Vam objasnio u kom smilu treba da pustite suzu.



Jakna:H&M
Trenerka:Nike
Kapa:KAPA
Majca://






Коментари