On Height


Hello, today location of photo shoot is very beautiful and inspiration for me. I think this is my best blog post ever. What do you think? I'm in big love with my new sneakers (all information bellow photo's) Follow me on Instagram for every day outfit ideas @ilo.fashion

Hej, danasnja lokacija je za mene veoma inspirativna, jednostavno kada god je pogledam dobijem nalet inspiracije. Ne mogu reći da je bas bezbedna (pošto sam sedeo na ivici) ali za dobre fotke sve. Kako se Vama čini lokacija i pozdina? Trenutno moje omilene patike su ove Jordanke, sve informacije imate ispod slika. Zapratite me na Instagramu za svakodnevene outfit ideje @ilo.fashion























T-Shirt: H&M Similar HERE
Shorts: Adidas HERE
Sneakers: Jordan Nike HERE


Коментари

  1. Super su ti patike! Obožavam visinu tj krovove :D tako da razumem o čemu pričaš kad kažeš ''za dobru fotku sve'' :)


    Girly world
    novi post na mom blogu, prvo radno mesto :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар